[O1] Zgasła na środku ulicy i nie odpaliła...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • toro102
    Drive
    • 2011
    • 72

    [O1] Zgasła na środku ulicy i nie odpaliła...

    Są sprawy ważne i ważniejsze :szeroki_usmiech
    Na szczęście nie mam kajdanków z presji czasu.
    Grunge is not death
  • Mickul
    RS
    • 2010
    • 2847

    #2
    [O1] Zgasła na środku ulicy i nie odpaliła...

    Cześć Wam, to znowu ja, czyli stały bywalec działu usterki. Moja Skoda prawdopodobnie trzeci raz w ciągu roku doczeka się lawety, ponieważ...

    W piątek odebrałem auto po regeneracji alternatora i jechałem z szerokim uśmiechem, bo nareszcie jeździło tak jak należy. Dojechałem do domu, zostawiłem auto pod domem na 30 minut i po tym czasie udałem się do Jaworzna na Wigilijny spot i tu się zaczyna...

    Skoda przejechała trzy kilometry po czym nagle, bez wcześniejszych objawów zgasła na drugim biegu przy prędkości 30km/h (na łuku jeżeli to ma znaczenie). Włączyłem awaryjne i próbowałem jeszcze ją odpalić, lecz bez skutecznie. Akumulator jest w porządku, bo po "zgaśnięciu" nadal miałem ogrzewanie, nawiew, radio i światła. Rozrusznik moim zdaniem odpada, bo zgasło w trakcie jazdy. Benzyny miałem około 1/5 baku. Myślałem, że to immobiliser aż do dzisiaj - do Skody mam cztery kluczyki - dwa zwykłe i dwa bez czipa z immobilisera. Wziąłem więc dwa z czipem i jeden bez. Podczas odpalania kluczykami z czipem gaśnie kontrolka immobilisera i świeci się tylko akumulator jak to jest pokazane na poniższym filmie. W momencie, kiedy próbowałem uruchomić auto kluczykiem bez immobilisera to kontrolka kluczyka + kontrolka abs migały na desce rozdzielczej. Auto zgasło po ówczesnym zadławieniu się dwa razy i zachowuje się tak jakby nie dostawało paliwa. Nie mam pojęcia co to może być i liczę na Waszą pomoc, bo niestety auto jest mi potrzebne w tym okresie...

    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZWkMPlEKWJA[/youtube]

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      sprawdz czy pompa paliwa podaje paliwo i czy jest iskra .jaki masz silnik
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • Mickul
        RS
        • 2010
        • 2847

        #4
        Zamieszczone przez german81
        sprawdz czy pompa paliwa podaje paliwo i czy jest iskra .jaki masz silnik
        1.6 AKL, 101km.

        Komentarz

        • tomus7
          RS
          • 2010
          • 1896
          • Peugeot

          #5
          auto z najlepszym silnikiem
          sprawdź cewkę WN filtr paliwa i pompę paliwa
          ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
          http://www.bunkry.pl/pl/index.html
          a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
          http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
          Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

          Komentarz

          • Mickul
            RS
            • 2010
            • 2847

            #6
            Zamieszczone przez tomus7
            sprawdź cewkę WN filtr paliwa i pompę paliwa
            Jakieś sugestie jak to sprawdzić? Filtr paliwa zalega mi w garażu, nówka. Sprawdzę też bezpieczniki, ale ja osobiście stawiam na pompę paliwa.

            Przypomniałem sobie jeszcze jedną usterkę, która może mieć z tym powiązanie. Skoda czasami jak dodawałem gazu to w obrotach zamierała na sekundę, może dwie, a potem dalej szła. Załóżmy na przykładzie - daję gazu i auto idzie żwawo do 3 tysięcy, potem przestaje iść przed dwie sekundy, a następnie żwawo idzie dalej. Świecie były wymieniane.

            I posiada może ktoś jeszcze listę bezpieczników w O1? :P

            Komentarz

            • GreenArrow
              L&K
              • 2009
              • 1052

              #7
              Prosze Cie bardzo bezpieczniki:

              klik: http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/Octavia/81

              P.S. Zaraziłeś sie od mojej Octavi ? Moja juz mi dała spokój od Lipca po wymianie silnika

              Komentarz

              • Mickul
                RS
                • 2010
                • 2847

                #8
                Zamieszczone przez GreenArrow
                P.S. Zaraziłeś sie od mojej Octavi ? Moja juz mi dała spokój od Lipca po wymianie silnika
                W silniku juz prawie wszystko mam zrobione, teraz padają inne podzespoły... :P

                Komentarz

                • GreenArrow
                  L&K
                  • 2009
                  • 1052

                  #9
                  Mickul, weź druga osobę zdejmij przewód paliwowy (dopływ) do silnika i niech zakręci dosłownie na sekundę na szybko sprawdzisz czy dochodzi paliwo do silnika
                  Oczywiście jeżeli jest bezpiecznik ok

                  Komentarz

                  • Mickul
                    RS
                    • 2010
                    • 2847

                    #10
                    Pompa paliwa syczy, bezpieczniki są ok. Auto zachowuje się jakby chciało ruszyć, ale nie może - jest to nawet słyszalne na filmie. Po pierwszym odpaleniu prawie wskakuje, ale potem już nie chce...

                    Komentarz

                    • GreenArrow
                      L&K
                      • 2009
                      • 1052

                      #11
                      Mickul, a sprawdziłeś czy paliwo dochodzi do wtrysków?

                      Komentarz

                      • Mickul
                        RS
                        • 2010
                        • 2847

                        #12
                        Zamieszczone przez GreenArrow
                        Mickul, a sprawdziłeś czy paliwo dochodzi do wtrysków?
                        Właśnie nie, bo towarzysze nie chcieli tego robić. :P Chyba muszę to sam zrobić, ale nie wiem który to przewód.

                        Znaczy nie sam, ale znajdę kogoś do odpalenia auta.

                        Komentarz

                        • GreenArrow
                          L&K
                          • 2009
                          • 1052

                          #13
                          Mickul, moze po kreceniu po prostu sprawdz czy swiece sa zalane, masz iskry, cewka ? Jest mnóstwo prawdopodobieństw :roll:

                          Komentarz

                          • Mihau
                            RS
                            • 2009
                            • 7460
                            • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                            #14
                            Może VAG coś Ci powie? Jakiś błąd czy coś, może to nakieruje bardziej.
                            O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                            Komentarz

                            • Mickul
                              RS
                              • 2010
                              • 2847

                              #15
                              Mały update - Skoda jak stoi tak stoi. Został podpięty VCDS i ukazał się następujący błąd:

                              Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.lbl
                              Part No: 1J0 959 799 Q
                              Component: 5G Zentral-SG Komf. 0001
                              Coding: 04097
                              Shop #: WSC 31480
                              VCID: 4C936003565B

                              Part No: 1U4959801B
                              Component: 5G Tõrsteuerger. FS0002r

                              Part No: 1U4959802B
                              Component: 5G Tõrsteuerger. BF0002r

                              Part No: 1U0959811B
                              Component: 5G Tõrsteuerger. HL0002H

                              Part No: 1U0959812B
                              Component: 5G Tõrsteuerger. HR0002r

                              1 Fault Found:
                              00849 - S-contact at Ignition/Starter Switch (D)
                              25-00 - Unknown Switch Condition

                              End ---------------------------------------------------------------------
                              -
                              Idąc tym tropem została wymieniona cewka i kable zapłonowe (świece mają miesiąc) oraz sprawdziłem czy jest dopływ paliwa do komory silnika zdejmując kable i dając je na sekundę do wiadra - jest. Co najlepsze - podczas pierwszej próby odpalenia auta z nową cewką, kablami i po naładowaniu akumulatora z jednej świecy coś strzeliło w momencie, kiedy auto dostało obrotów... No i niestety problem wrócił, bo dalej tylko kręci i nie zapala.

                              Komentarz

                              • ROBAL_26
                                RS
                                • 2010
                                • 2324
                                • Octavia I combi (1U5)
                                • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                                #16
                                Mickul, wszystko wynika z tego iż coś się dzieje z zasilanie z niskim napięciem (poniżej 12volt) i wówczas sterowniki odnotowują błędy sprawdź w jakim stanie jest twój akumulator. ok

                                a tu masz coś jeszcze; http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=&t=75234

                                pozdro
                                Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                                ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                                https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                                Komentarz

                                • Mickul
                                  RS
                                  • 2010
                                  • 2847

                                  #17
                                  Zamieszczone przez ROBAL_26
                                  Mickul, wszystko wynika z tego iż coś się dzieje z zasilanie z niskim napięciem (poniżej 12volt) i wówczas sterowniki odnotowują błędy sprawdź w jakim stanie jest twój akumulator. ok

                                  a tu masz coś jeszcze; http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=&t=75234

                                  pozdro
                                  Podczas skanowania akumulator był na wykończeniu, bo wcześniej było kilka prób odpalenia auta. Akumulator mam nowy - 520A.

                                  Komentarz

                                  • german81
                                    L&K
                                    • 2010
                                    • 1414
                                    • Octavia II combi (1Z5)
                                    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                    • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                    #18
                                    Mickul, ten bład który vag ci wypluł swiadczy o uszkodzonym bebenku w stacujce mozesz go sprawdzic vagiem w centralnej elektryce46 w bloku 6 pozycia 2 i3 a sprawdz jeszcze bezpieczniki
                                    diagnostyka vag 602-614-253

                                    Komentarz

                                    • Mickul
                                      RS
                                      • 2010
                                      • 2847

                                      #19
                                      Dziś moja mama skontaktowała się ze znajomym elektrykiem, który ma warsztat kilometr od mojego domu. Podłączył jakieś fajne interfejsowe urządzenie, które od razu wykazało diagnozę - czujnik położenia wału. W poniedziałek auto jedzie na wymianę tego.

                                      Komentarz

                                      • GreenArrow
                                        L&K
                                        • 2009
                                        • 1052

                                        #20
                                        Mickul, mam do sprzedania do 1.8 używkę z mojego starego silnika :roll:

                                        Komentarz

                                        • Mickul
                                          RS
                                          • 2010
                                          • 2847

                                          #21
                                          Zamieszczone przez GreenArrow
                                          Mickul, mam do sprzedania do 1.8 używkę z mojego starego silnika :roll:
                                          Twój stary silnik był bardziej awaryjny od mojego Jeżeli chodzi o części, które uległy uszkodzeniu to stawiam tylko na nowe.

                                          Komentarz

                                          • GreenArrow
                                            L&K
                                            • 2009
                                            • 1052

                                            #22
                                            Mickul, mój miał problemy od gazu, teraz wymianiłem silnik i od pół roku mam spokój kompletny

                                            Komentarz

                                            Pracuję...